Opcje przeglądania

Ahh te czasy dzieciństwa...

Wielu osobom jeszcze skakanka kojarzy się z beztroską zabawą w czasie dzieciństwa i bardzo dobrze! Skakanka to bardzo proste narzędzie, które dalej powinno służyć dzieciom w trakcie ich zabaw, spędzaniu wolnego czasu tuż obok jazdy na rowerze. Skakanie na skakance wspomaga w prawidłowym rozwoju dziecka. Poprawia ogólną sprawność ruchową - kondycja, koncentracja i wytrzymałość.

Skakanka tylko dla dzieci?

Oczywiście, że nie! U osób dorosłych stanowi przyrząd sportowy, który można wykorzystać w tygodniowym planie treningowym. Wiedzą to w szczególności zawodowi bokserzy, crossfitowcy, u których skakanie na skakance jest codziennością i mogą wykonywać różne wariacje z zamkniętymi oczami!

Jakie korzyści daje nam skakanie na skakance?

Skakanie poprawi wygląd naszych ud, łydek oraz ramion i wpłynie korzystnie na wytrzymałość organizmu. Intensywny trening na skakance przyspieszy tempo i poprawi krążenie. Dzięki regularnym ćwiczeniom uelastycznimy stawy i wzmocnimy całe ciało. Skakanie na skakance to również świetny sposób na poprawę metabolizmu, co ściśle wiąże się z szybszym odchudzaniem. Już 30 minut intensywnego skakania stanowi możliwość zrzucenia nawet 300 kcal. 

Jak często skakać na skakance i kiedy?

Wszystko zależy od wyznaczonego przez nas celu oraz planu treningowego jaki chcemy wykonać. Skakanie na skakance świetnie nada się jako rozgrzewka przed głównym treningiem. Dzięki czemu zwiększymy ciepłotę ciała, pobudzamy krążenie, przygotowując nasz organizm, mięśnie do właściwego treningu. 

Możemy również ćwiczenia na skakance wdrożyć jako trening cardio np. raz w tygodniu, albo co drugi dzień po 30 minut.  Jeżeli jednak zależy nam na rozbudowanym, ale i wyrzeźbionym ciele, trening na skakance najlepiej połączyć z ćwiczeniami siłowymi. To wszystko oczywiście pozwoli nam trenować w domu!

 

Jaką skakankę wybrać?

Są różne rodzaje skakanek. W naszej ofercie znajdziesz:

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl